Followers

Keperluan Untuk Mendaftarkan diri sebagai Ahli Wataniah

SALAM skuad!
PERHATIAN! kepada semua student MICET yg berminat untuk menganggotai ASKAR WATANIAH, dan layak untuk menjadi sebahagian dari kami, sila berjumpa Noraidayu Idris atau Muhamad Haffiz Sahrum.

Untuk mempercepatkan permohonan,sila sediakan:-
-4 salinan ic
-4 salinan surat beranak
-4 salinan sijil SPM
-4 salinan sijil berhenti sekolah
-4 salinan statement akaun bank (Cimb,BSN,Maybank or Affinbank)/ salinan buku bank
-4 gambar bersaiz pasport.

Penyertaan anda dialu-alukan oleh kami..
Sekian ,terima kasih!


Saturday, August 13, 2011

Club's Day 2011

Pada 30 Julai 2011, satu program tahunan UniKL MICET telah diadakan. Majlis ini adalah bertujuaan untuk pelajar UniKL MICET mendaftarkan diri sebagai ahli dalam kelab sukan dan juga bukan sukan.

Seramai 39 orang pelajar baru ambilan Julai 2011 telah menyertai Kelab Wataniah. Jumlah ini merupakan satu jumlah besar untuk meneruskan proses memartabatkan Kelab Wataniah di persada UniKL MICET.

Ucapan ribuan terima kasih diucapkan kepada Wataniah Kem Tampin (FB : Wataniah Kem Tampin ) Kerana telah terlibat secara langsungnya untuk menjayakan program tersebut. Pihak kem telah membantu kami untuk mendapatkan peralatan askar yang digunakan sebagai bahan pameran kepada pengunjung yang datang ke khemah kelab.

Ucapan terima kasih juga kepada Jawatankuasa Perwakilan Mahasiswa UniKL MICET ( FB : JPM MICET ) kerana telah menganjurkan program tersebut. Tahniah kepada anda semua kerana program tersebut telah berjalan dengan jayanya.

Tidak ketingalan juga semua ahli kelab yang telah bertungkus lumus dalam menjayakan program tersebut. Tidak kira sama ada persiapan sebelum majlis, semasa majlis mahupun selepas majlis. Kerjasama anda semua yang telah membuatkan program terebut berjalan dengan lancar.

Berikut antara coretan semasa majlis tersebut :-










Yang Benar,
adzim

No comments:

Post a Comment

Kawad Formasi selaku 2 Pengawal(KADAR)